انریکه : حالا فقط مانده پیروزی در فینال

 

بارسلونا ساعتی پیش با وجود شکست 3-2 برابر بایرن در بازی برگشت، موفق شد برای هشتمین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، دو گل نیمار در نیمه اول، تقریبا صعود بارسلونا به فینال را قطعی کردند. حالا بارسلونا منتظر یکی از دو تیم یوونتوس یا رئال مادرید برای فینال برلین خواهد بود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پس از بازی گفت:

بارسا در فینال

به هدف اولیه ای که برای خود مشخص کرده بودیم یعنی رسیدن به بازی پایانی لیگ قهرمانان رسیدیم و ماموریتمان تکمیل شد. حالا در فینال هستیم و فقط مانده پیروز شدن در بازی نهایی.

گل تساوی سریع نیمار

بله؛ اینکه خیلی زود به گل تساوی دست یافتیم و متعاقب آن، شانس های دیگری برای گلزنی خلق کردیم، به ما اطمینان بیشتری داد. در نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود و در نیمه دوم بخاطر خستگی و همچنین یکسری اشتباهات، نتیجه را به بایرن واگذار کردیم. ولی امشب با وجود شکست خوشحالیم؛ چرا که به فینال رفتیم.

حریف فینال؛ رئال یا یوونتوس ؟

هر تیمی شایسته تر است به فینال خواهد رسید.

صعود بی دردسر

برای من بی دردسر نبود و در مقاطعی، فشار زیادی هم تحمل کردم. هر دور حذفی پیچیدگی های خاص خود را دارد. نتیجه خوب ما در بازی رفت (برتری 3-0)، بایرن را مجبور کرده بود تا کار را هجومی آغاز کند و روی یک کرنر خیلی زود هم به گل رسیدند. پس از این گل، تیم من واکنش بسیار خوبی نشان داد و در پایان نیمه اول، با برتری به رختکن رفتیم. نیمه دوم متفاوت بود و عذاب زیادی کشیدیم؛ چرا که توپ های زیادی به بایرنی ها دادیم. در هر صورت به هدفمان رسیدیم و از اینکه به فینال راه یافته ایم خوشحالم.

مثلث هجومی بارسا

این سه بازیکن، مزیت های زیادی دارند و تنها نباید در مورد خلاقیت های فردی آنها صحبت کرد. مسی، نیمار و سوارز، بازیکنانی فداکار و در خدمت تیم هستند. مهار چنین بازیکنان باکیفیتی، برای تیم های حریف بسیار دشوار است.

صحبت با گواردیولا در پایان بازی

ما دو دوست هستیم که برای یکدیگر بهترین ها را آرزو کردیم. حسی که دارم بسیار مثبت است. تنها 90 دقیقه تا فتح یکی از سه جام موجود فاصله داریم. لحطات خوبی را سپری می کنیم ولی هنوز چیزی قطعی نیست و هیچ جامی به دست نیاورده ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | 1:24 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.